neljapäev, 14. aprill 2016

Gerda restoranis Metulj

Üleeile oli siis minu viimane päev restoranis Metulj. Hommik algas nagu ikka, et läksin 10ks tööle, oli kohvipaus ja siis alustasime igapäevaste toimetustega. Kuna täna oli viimane päev olin kaasa võtnud ka shampuse ja koogi, mis oli minu poolt tänutäheks töötajatele. Kõik olid väga üllatunud, et midagi tööle viisin ja neid ilusti viisakalt tänasin.. Kui igapäevased tööd ja toimetused olid tehtud, sain väga suure üllatuse osaliseks, kui nägin, et minule oli tehtud suur pidulaud, et mind ilusti ja väärikalt ära saata. Ma olin tõesti väga üllatunud, ega teadnud mida öelda või teha. Aga sellega minu üllatused veel ei lõppenudki.. Kui olin lahkumas, toodi mulle kingikott, koos kohaliku Terani veiniga, mis on siin väga populaarne ja samas ka traditsiooniline vein. Kõik töölised olid tulnud just selleks ajaks, kui töö lõpetan, meile restorani, et kõik koos, mind ära saata. Inimesed tulid mind kallistama ja ütlesid, et jäävad mind väga igatsema, et neil on heameel, et just minusugune neile restorani saadeti. See oli moment, kui minu nägu katsid pisarad, kuna olin nende käitumisest ja üllatustest väga liigutatud. Ülemus tuli veel minu juurde, pani käe ümber ja ütles, et ma ei nutaks, et olen alati neile tagasi oodatud, mille peale viskas tööline Mili nalja, et ma võtku Sloveeniast mees, ja mingu Metulj restorani tööle. Kallid tehtud, pisarad nutetud, suundusin siis ühika poole. Poolel teel hakkasin uurima seda veini, mis olin kingiks saanud, ja oh ülltust, peale veini oli kingikotis ka ümbrik, mille sisse oli poetatud 100€ koos kirjaga, et tänavad Metulj töölised. Siis olin ma küll täiesti sõnatu, kuna midagi sellist ei oleks ma osanud oodata. Enne lahkumist restoranist, pidin lubama, et lähen sinna veel viimast korda sööma, ennem kui suundun tagasi Eestisse, mis juhtub juba sel pühapäeval.
Jään restorani Metulj väga igatsema! Töölised olid kõik väga rõõmsad, abivalmid, ning lasid mul alati proovida valmistada uusi toite, ja samas huvitusid ka päris palju Eestist. Näiteks tuli jutukäigus välja, et kokk Jan, teab Paide linna, tänu Paide jalgpalli meeskonnale, kelle kohta ta olevat kuskilt, midagi kuulnud, igatahes väga vahva!





Boss ütles mulle ennem mu lahkumist, et olin terve kuu aega nagu nende pisike lapseke, keda nad õpetasid, nii kuis oskasid ja võimalusi oli!
Tuult tiibadesse Metulj!
 Metulj (liblikas)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar