esmaspäev, 28. märts 2016

Restoranid

Gerda restoranis Gostlina Metulj

Mina siis töötan restoranis Gostilna Metulj, mis asub Nova Goricas ja 2 km kaugusel meie ühiselamust. Restoran on päris pisike, kuid väga kaunis ja hubane. Töötajaid just väga palju ei ole, ning vahetused ja tööpäevad on pikad. Uurisin veidikene, kuidas nad tööl käivad, mis vahetustega ja kui kaua, selgus, et on kaks vahetust, üks on 9-st 15-ni ja teine vahetus on 15-st 22-ni, ehk restorani sulgemiseni. Mis mind kõige rohkem üllatas oli see, et neil on nädalas AINULT 1 vaba päev. Mina siis vaatasin imestunult otsa, et kas tõesti, ainult üks ja nad vastasid sellepeale, et see on täiesti normaalne ja nad ei näe selles midagi imelikku. Köögis on korraga tööl peakokk ja siis üks abiline ja praegusel ajal ka mina. Teeninduses on korraga 2 inimest. Kõige rohkem rahvast käib lõunati, kus on köögis ikka päris korralik ja tihe jooksmine.

Nii hinnad kui ka söögid on restoranis väga head. Näiteks saad suure taldriku täie mereande, ainult 10 euroga, Eestis tuleb selle eest maksta ikka tunduvalt rohkem. Sellega meenubki kohe üks vahav päev restoranis, kus pidin puhastama kalmaare ja sorteerima kaheksajalgu, oii, oli see vast alles hirmus. Alguses võtsin kaheksajalad 2 näpu vahel kätte ja endal jube kole nägu peas. Kui teised töötajad seda nägid, hakkasid nad kõik kõva häälega naerma ja mul oli ikka päris häbi, ning siis mõtlesin, et okei mis seal ikka võtan siis juba peoga neid, et ega ei saa näidata, et ma mingi äpu olen ja OI ÜLLATUST, see ei olnudki tegelikult nii rõve ja jube kui alguses tundus. Ma ISEGI sõin kalmaare ja kaheksajalgu täna, ja oii kui head need olid, teinekordki võin neid süüa!

Restoranis Metulj friikartulid, kalmaarid ja kaheksajalad

Sealiha šnitsel kartulipudru ja chilli-kastmega

Kala, koos pestokastmeste kartulite ja sparglitega

Pooltoores liha, koos sparglite, kastme ja selliste pehmete taignaste pallidega (täpsemat nimetust ei oska kahjuks öelda, kuna nende nimi oli väga keeruline ja ei mäleta seda enam)

Võiroos koos toore lihakotletiga ja kaunistuseks marineeritud kurgilaastud ja paprika
Metulj köök

Singi ja juustuga täidetud pannkoogid jahu,muna,riivsaia paneeringus

Metulj köök

Inimesed Metulj resotranis on väga toredad ja sõbralikud, nii abivalmid ja enamjaolt kõik räägivad inglise keelt, seega igav mul just ei hakka seal. Ülemus on hästi tore vanem meesterahvas, kes siis töötab ise ka seal igapäevaselt teeninduses. Koguaeg kui töötajad omavahel midagi räägivad ja ma midagi aru ei saa ja kõik naerma hakkavad siis ma hakkan ka naerma ja ütlen, et "jaja", siis kõigil jälle nalja palju ja hakatakse mulle nende juttu inglise keelde tõlkima. Töötajad hoiavad mind väga ja koguaeg küsivad kas ma soovin midagi süüa või juua, või soovin ehk väikest pausi teha ja istuda. Restoran on väga timm ja ei ühtegi paha sõna!
Soovitan soojalt!



Melissa restoranis Gostilna Pri Hrastu                                                

Mina olen restoranis Gostilna Pri Hrastu, mis asub meie ühiselamust 3 km kaugusel ja sinna lähen ma jala igal hommikul. Minu tööpäev algab kell 8.00 ja lõppeb 15.00. Restoran on lihtsalt super, nii keskkond, miljöö kui ka sealsed inimesed ise. Klienditeenindajaid on meil 2-3, olenevalt nädalapäevast ja tööpäeva koormusest ning köögis on tavaliselt korraga kaks kokka ning kui on väga palju tööd siis on korraga köögis 3-4 kokka. Mind koheldakse restoranis väga hästi, inimesed on minu vastu lahked ja mind hoitakse seal väga ja tuntakse pidevalt huvi, kas vajan või soovin midagi. Hea on tõdeda, et inimesed ei ole mornid ja masenduses, vaid lõbusad, teevad ikka nalja ja lõbus on nendega töötada. Olen saanud proovida palju erinevaid toite, näiteks šokolaadi sufflee külma vaniljekastmega ja see oli tõsiselt hea. Täpsemat nimetust ma ei oska kahjuks öelda, kuid neil on olemas ka lilla kartul, kuna sellel oli keeruline nimi siis ei oska seda siia ka täpsemat nimetust panna.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar